اخبار و مقالات در

RAW

 
 
یادداشتی بر فیلم کوتاه (تئاتر رویا) ساخته ناصر صوفی
 

یادداشتی بر فیلم کوتاه (تئاتر رویا) ساخته ناصر صوفی

دوشنبه، 28 شهریور 1401 | Article Rating

یادداشتی بر فیلم کوتاه (تئاتر رویا) ساخته ناصر صوفیفیلم کوتاه تئاتر رویاها ساخته ناصر صوفی، فیلمی درباره اقلیت­ها است. اقلیت­هایی که همیشه باید بیشتر از سایرین تلاش کنند تا به اهداف خود برسند. یک کارگردان تئاتر قصد دارد که به واسطه حرفه و تخصص خود به کسانی کمک کند که شانسی برای دیده شدن ندارند. او با این کار رسالت خود را به عنوان یک هنرمند انجام می­دهد. نویسنده با کنار هم قرار دادن مهاجران افغان و فردی ناشنوا (دارای معلولیت) در کنار هم، جامعه بزرگی از افرادی که در جامعه به حاشیه رانده شده­اند را سوژه فیلم خود قرار داده است.

فیلم تئاتر رویاها، فضای یک تئاتر را در فیلم به خوبی ساخته است که عموما این کار به دلیل قابلیت­ها و تفاوت­هایی که هر مدیوم دارد، کاری دشوار است. شاید اگر دو روایت فیلم به صورت تو در تو و در ارتباط با هم پیش می­رفت با فیلم منسجم­تری به لحاظ ساختار و روایت روبرو بودیم.

 

مهسا علی­نقیان

تصاویر
  • یادداشتی بر فیلم کوتاه (تئاتر رویا) ساخته ناصر صوفی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

" RAW " مجموعه‌ای از فعالیت های هنری و تبلیغاتی‌ست که مدتی‌ست در زمینه های مختلف هنری فعالیت می‌کند. آنچه این مجموعه را که از تهیه و تولید انواع مستندها و ساخت و پخش فیلم و تئاتر تا تبلیغات به هم مرتبط کرده و در کنار هم قرار داده، یک واژه است و همین: هنر!

DNN