کالکشن کتور جدید 2022 Fendi
تجمل، سهولت یک تی شرت در یک لباس بسیار گران قیمت است.» کارل لاگرفلد این قصار دائمی واقعی را ابداع کرد - یکی از نقل قول های مد درخشان که او در یک میلیون مصاحبه به آن اشاره کرد. کیم جونز آن را در گفتگوهای پشت صحنه در مورد مجموعه مد لباس فندی خود رها نکرد، اما ممکن است این کار را انجام داده باشد، زیرا اساساً چیزی که او فرستاده با استاندارد ظرافت تی شرت لاگرفلدی مطابقت دارد. نمایشی از لباسهای ساده و مینیمال که با ظریفترین و گرانترین مواد به چشم میخورد.
برای شروع: سه تیپ، دو کت و شلوار شلواری دوخته شده و یک ژاکت یقه اسکی بلند با دامن بریده بریده و ارسی به رنگ قهوه ای متمایز. فقط افراد فوق ثروتمند - غیر از کشاورزان در رشته کوه آند، و پارچه بافان متخصص در لورو پیانا در ایتالیا - آن سایه متمایز را به عنوان Vicuna می شناسند، که در مقادیر بسیار ناچیز توسط جوامع محلی از گله های حیوانات لاما مانند محافظت شده شانه می شود. در طبیعت
سپس خیاطی و نیم تنه قالبگیری شده در سایههای کمرنگتر بژ با رنگ صورتی به وجود آمد: چرم گوساله مخصوص Fendi. و سپس، با آرامش با خطوط مختصر لباس پیراهن ادامه دهید. لباسهای تانک باریک، ساخته شده از مهرههای فلزی رول شده، پارچههای آستین بلند نامتقارن از پارچه کیمونوی ابریشمی ژاپنی که توسط جونز از سازندگان سنتی کیوتو سفارش داده شده بود، و لباس خوابهای منجوقی به سبک دکو وجود داشت.
میراث فندی کارل لاگرفلد واقعاً در این مجموعه نقش داشته است. جونز در پیشنمایش توضیح داد که این جفت لباسهای برش نقرهای و براق و براق نقرهای و براق – یکی با ادکلن شیفون و دیگری صورتی – از نمونههایی ساخته شدهاند که لاگرفلد سفارش داده بود و بایگانی شده و هرگز استفاده نشده بود.
یک دلیل منطقی پشت انتخاب های جونز وجود داشت. او ایده مثلث کردن مجموعه را بین رم (خانه فندی)، کیوتو (جایی که بازتولید کیمونوی ژاپنی قرن هجدهم در آن بافته شد) و پاریس (جایی که گرایش ژاپنیسم به طور مشهور منبع هنرها و صنایع دستی غربی تا قبل از آن بود) را در سر داشت. Deco times)، اما او اجازه نداد که آن را بیش از حد پیچیده کند.
درست است، بسیاری از لباسهای «برهنه» شفاف و نه چندان قابل پوشیدن وجود داشت. اما اکثر این مجموعه به همان اندازه ساده و زیبا برای پوشیدن بود که گفته های جاودانه کارل لاگرفلد بیان شد. و هر بخیه گران است.