اخبار و مقالات در

RAW

 
 
جایزه بین المللی برای فیلم کوتاه دیدار با مه
 

جایزه بین المللی برای فیلم کوتاه دیدار با مه

ﺳﻪشنبه، 25 خرداد 1400 | Article Rating

جشنواره بین المللی فیلم کوئین پالم یک مسابقه فصلی فیلم با ایونت سالیانه است در دسته های موسیقی و فیلمنامه نویسی با نمایش زنده آثار در پالم اسپرینگ کالیفرنیا است. 
 این فستیوال تاییدیه 
IMDB دارد.

QPIFF از فیلم های سراسر جهان با 
مجموعه ای گسترده از جوایز در دسته ها و ژانرهای مختلف تقدیر می کند. هدف این جشنواره فراهم آوردن بستری برای حمایت از فیلمسازان مستقل و آینده دار است.

همه برندگان سه ماهه یک سرتیفیکیت و لورل رسمی  دریافت می کنند. رقابت در گروه‌های طلا ، نقره ، و برنز تقسیم می‌شوند. همه برندگان Royal Gem & Gold نیز به طور خودکار به عنوان نامزدهای سالانه معرفی می شوند و به رویداد سالانه نمایش و جوایز سالانه ما که در Palm Springs راه می‌یابند. جایی که برای شانس کسب یک جایزه معتبر Queen Supreme و سایر مسابقات شگفت انگیز رقابت می کنند. 

 

Meeting with mist- best short- first time filmmaker
برنده نقره-Winner موفق به دریافت رسمی Laurel Stamp & Beautiful Digital Certificate Winner Silver Silver می شود و در وب سایت رسمی اعلام شده است. این گروه همچنین واجد شرایط دعوت شدن از سوی هیئت منصفه برای نمایش در مقابل مخاطبان زنده در یکی از رویدادهای یک روزه ما در طول سال است.

دیدار با مه 
کارگردان 
علیرضا سردشتی

نويسندگان : 
مجتبا هوشيار محبوب

عليرضا سردشتی

 

 

پخش از کمپانی Raw

جهت مشاوره و ارسال فیلم خود به جشنواره‌های بین‌المللی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس:
02122590167
09909219556 

جهت ارتباط در تلگرام و واتساپ
ایمیل:
Rawcofilm@gmail.com

 

تصاویر
  • جایزه بین المللی برای فیلم کوتاه دیدار با مه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

" RAW " مجموعه‌ای از فعالیت های هنری و تبلیغاتی‌ست که مدتی‌ست در زمینه های مختلف هنری فعالیت می‌کند. آنچه این مجموعه را که از تهیه و تولید انواع مستندها و ساخت و پخش فیلم و تئاتر تا تبلیغات به هم مرتبط کرده و در کنار هم قرار داده، یک واژه است و همین: هنر!

DNN