اخبار و مقالات در

RAW

 
 
آغاز همکاری خانه مستقل تهران و کمپانی بین المللی Raw 
 

آغاز همکاری خانه مستقل تهران و کمپانی بین المللی Raw 

ﺳﻪشنبه، 12 اردیبهشت 1402 | Article Rating

آغاز همکاری خانه مستقل تهران و کمپانی بین المللی Raw 


خانه مستقل تهران و کمپانی بین المللی Raw همکاری خود را در رابطه با پخش فیلم های تولید شده در مرکز فیلم مستقل آغاز کردند. 
کمپانی بین الملل Raw با مدیریت فریما خلیلی طی چند سال اخیر به صورت حرفه ای مسئولیت پخش بین الملل فیلم و تئاتر را عهده دار شده است و از زمستان ۱۴۰۱ همکاری خود را با خانه مستقل تهران آغاز نموده است.
خانه مستقل تهران با مدیر مسئولی مصطفا کوشکی از دهه ۹۰ به عنوان یکی از مهم‌ترین کمپانی های تولید و اجرای تئاتر، ساخت فیلم و آموزش در حوزه هنرهای نمایشی و سینما فعالیت می‌کند و به تازگی سه فیلم کوتاه تولید شده در مرکز فیلم مستقل وابسته به خانه مستقل تهران را برای پخش بین الملل در اختیار کمپانی بین الملل Raw قرار داده است.

فیلم کوتاه چمدان:

https://rawco.ir/Sample-for-international-distribution/%DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86

فیلم کوتاه زندگی زن:

https://rawco.ir/Sample-for-international-distribution/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B2%D9%86

فیلم کوتاه باد شیشه را میلرزاند:

https://rawco.ir/Sample-for-international-distribution/%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D9%84%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86%D8%AF

 

تصاویر
  • آغاز همکاری خانه مستقل تهران و کمپانی بین المللی Raw 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

" RAW " مجموعه‌ای از فعالیت های هنری و تبلیغاتی‌ست که مدتی‌ست در زمینه های مختلف هنری فعالیت می‌کند. آنچه این مجموعه را که از تهیه و تولید انواع مستندها و ساخت و پخش فیلم و تئاتر تا تبلیغات به هم مرتبط کرده و در کنار هم قرار داده، یک واژه است و همین: هنر!

DNN