اخبار و مقالات در

RAW

 
 
آثار راه یافته از کمپانی بین المللی Raw به Kinofestival روسیه 
 

آثار راه یافته از کمپانی بین المللی Raw به Kinofestival روسیه 

ﺳﻪشنبه، 12 اردیبهشت 1402 | Article Rating

آثار راه یافته از کمپانی بین المللی Raw به Kinofestival روسیه 

فیلم‌های کوتاه «یک اتفاق ساده»، «زنگ ورزش»، «پذیرایی سیمین»، «قصیده گراز»، «بیست و یک»، «غذا»، «تشک» و خطا به سیزدهمین دوره جشنواره kinofestival روسیه راه پیدا کردند.

 فیلم‌های کوتاه «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی ربابه رحیمی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان قزوین، «زنگ ورزش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن اسماعیلی ورزنه و نویسندگی مهدی شکری، «پذیرایی سیمین» به نویسندگی و کارگردانی علی بنائیان و تهیه‌کنندگی مشترک علی بنائیان و انجمن سینمای جوان، «قصیده گراز» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل رمضانی و تهیه‌کنندگی علیرضا آغاز، «بیست و یک» به نویسندگی و کارگردانی مشترک مهرداد کهن و پوریا باقری و تهیه کنندگی سعیده آرعراقی، «غذا» به نویسندگی نیلوفر طاهری، کارگردانی مشترک سحر و سهند جعفری‌زاد و تهیه‌کنندگی آریا صفاری و «تشک» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی‌ آرش حسن‌پور به سیزدهمین دوره جشنواره kinofestival راه یافتند. 

پخش بین‌المللی این آثار بر عهده کمپانی بین‌المللی Raw به مدیریت فریما خلیلی است.

یکی از اهداف جشنواره kinofestival که سیزدهمین دوره خود را برگزار می‌کند، کمک به متخصصانی‌ست که در زمینه فیلمسازی و آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان به فعالیت می‌پردازند. هم‌چنین شناسایی و حمایت از کودکان با استعداد و علاقه‌مندان جوانی که برای کودکان فیلم می‌سازند و سبک زندگی سالم را ترویج می‌کنند از اهداف دیگر این رویداد به شمار می‌آید.

سیزدهمین دوره جشنواره kinofestival روسیه از 4 تا 8 آگوست 2023 مصادف با ۱۳ تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در شهر ریبینسک برگزار می‌شود.

تصاویر
  • آثار راه یافته از کمپانی بین المللی Raw به Kinofestival روسیه 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

" RAW " مجموعه‌ای از فعالیت های هنری و تبلیغاتی‌ست که مدتی‌ست در زمینه های مختلف هنری فعالیت می‌کند. آنچه این مجموعه را که از تهیه و تولید انواع مستندها و ساخت و پخش فیلم و تئاتر تا تبلیغات به هم مرتبط کرده و در کنار هم قرار داده، یک واژه است و همین: هنر!

DNN