هویت بصری شامل کلیه تصاویر و اطلاعات گرافیکی است که توسط مخاطب و مشتریان دیده میشود و بیانگر برند تجاری شما و وجه تمایز آن از سایر برندهاست. به عبارت دیگر ، هر آنچه مشتری از لحاظ تصویری و فیزیکی می تواند ببیند ، از لوگو گرفته تا طراحی داخلی یک کمپانی، هویت بصری برند است.
طراحی هویت بصری برند دارای چهار عنصر اصلی شامل لوگو، رنگ، تایپوگرافی و تصاویر است.
کمپانی Raw از طریق طراحی لوگو که نمایشی بصری از برند تجاری و نمادی گرافیکی از تجارت و هویت آن است و تایپوگرافی و طراحی فونت مناسب محتوا و زمینه ی کاری و نیز استفاده از پالت رنگ متناسب با پیامی که برند می خواهد منتقل کند و در نهایت استفاده از تصاویری که باید با سایرعناصرهویت برند، در هماهنگی کامل باشد به طراحی جامع و کامل هویت بصری برند شما کمک خواهد کرد.