مشاوره و طراحی پورتفولیو در

RAW

Personal Portfolio (PPF)

پورتفولیو مجموعه ­ای است از نمونه کارها، فعالیت­ ها و توانایی ­های برجسته یک فرد. این مجموعه برای ارائه به کارفرمایان، مشتریان و گرفتن پذیرش در دانشگاه­ های خارجی ارائه می­شود. قطعا نمایش هرچه حرفه ­ای­ تر توانایی ­های هر شخص کمک به سزایی به موفقیت او در گرفتن شغل و پذیرش در دانشگاه می­کند. اما آیا نوشتن یک رزومه معمولی برای این کار کافی است؟ پاسخ کمپانی Raw به این پرسش منفی است.

پورتفولیو می­تواند رزومه، نمونه کارها و فعالیت­ های شما را در یک مجموعه طراحی شده ارائه کند. این مجموعه شامل تصاویر و عکاسی حرفه ­ای از نمونه کارهای شماست که در یک کاتالوگ دیجیتال طراحی شده و به همراه یک فیلم مستند و یا به صورت یک ویدئوآرت (مختص هنرمندان) از زندگی حرفه ­ای و تخصصی شما به مخاطب هدف ارائه می­شود.

کمپانی بین ­المللی RAW مفتخر است که همه این فعالیت­ های تخصصی را در قالب یک مجموعه به نام Personal Portfolio (PPF) ارائه می­کند و به شما کمک می­کند تا توانایی­ ها، مهارت­ها و تخصص خود را آنگونه که شایسته شما و مخاطبانتان است ارائه کنید، همانگونه که همیشه دوست داشتید خود را معرفی کنید.

مشاوره و طراحی پورتفولیو

پروژه های مشاوره و طراحی شده در Raw

نصف جان
نصف جان
دیگر
دیگر


بی بی صورت
بی بی صورت


" RAW " مجموعه‌ای از فعالیت های هنری و تبلیغاتی‌ست که مدتی‌ست در زمینه های مختلف هنری فعالیت می‌کند. آنچه این مجموعه را که از تهیه و تولید انواع مستندها و ساخت و پخش فیلم و تئاتر تا تبلیغات به هم مرتبط کرده و در کنار هم قرار داده، یک واژه است و همین: هنر!

DNN